viernes, 25 de febrero de 2011

Indignació món son


Indignació per no saber que sóc
Indignació per no saber qui ets
Indignació per no trobar a cap déu
Indignació per la gent que no fa res
Indignació perquè em sento impotent
Indignació perquè jo tampoc tampoc faig res
Indignació perquè  d’avegades em senti lliure
Indignació per creure que vaig a contracorrent…

Amb la imaginació simplement em deixo anar

Indignació perquè aquest planeta és limitat
Idignació perquè  l’univers és infinitisal
Indignació vers la vida que ens  ofereix
Indignació pel  futur que no ens ofereix
Indignació per tot “déu” que es cregui omnipotent
Indignació pel tot i pel no res
Indignació pel meu crit al vent

Maleïda indignació insurgent de la mala mar
El que tenim i tindrem que aguantar

No hay comentarios:

Publicar un comentario